6.24.2014

Firinda Kuzu Incik





Firinda Kuzu Incik yapimi gayet kolay ve cok lezzetli bi yemek
Hemen tarife geciyorum...



Malzemeler

  • 3 Kuzu incik (kisi basina gore)
  • 15-20 tane arpacik sogan
  • 1tane defne yapragi
  • tuz,kekik,karabiber
  • kizartmak icin az sivi yag

Once inciklerimizi az yagda tencerede pembelestiriyoruz.
Sonra firin tepsimizi aliyoruz.Etrafina arpacik soganlarimizi defne yapragini tuz kekik karabiberi serpip 
Uzerini hic hava almayacak sekilde aleminyum folyoyla sarip onceden 200 derece isitilmis firinda pisiriyoruz.
Toplam hazirlama suresi yarim saat suruyor firinda 1saat45 dk pismesi yeterli oluyor.
Afiyet olsun...

2 yorum :

  1. Anneannem çok güzel yapardı,görünce birden heyecanlandım:)
    Morlu mutfakta gördüm linkinizi öyle geldim,elinize sağlık..
    http://www.renkliyumak.com/

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz sefa getirdiniz :) güzel sözcükleriniz için tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil

yorumlariniz fikirleriniz duzeltmeleriniz benim icin cok kiymetli simdiden tesekkur ederim...
gmail ve blogger hesabi olmayan degerli misafirlerim yorum bicimi seceneginden adi/url yazan yeri secip adi yazan yere isim yazip url yi bos birakip tamama basarak kendi isimleriyle yorum yapabilirler:)